donderdag 15 juni 2017

Artisan Design Team bloghop: Happy Birthday Gorgeous!

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de Happy Birthdag Gorgeous -suite.
Een hele feestelijke suite, zie ook pagina 76 en 77 van de catalogus.

Ik ben vooral los gegaan met de stempelset en de die:
De achtergrond heb ik eerst gestempeld met de Diagonal Stripe achtergrond stempel. Wat ben ik blij dat die over gegaan is naar de nieuwe catalogus! Ik houd wel van een mooi streepje...
Ik heb de Happy Birthday tekst uitgestanst met de Happy Birthday thinlits die (art.nr. 143700, € 24,-, pag. 77). Daarna heb ik met Lemon Lime Twist inkt de tekst voorzien van kleur. Om de tekst goed van het papier af te laten komen, heb ik gebruik gemaakt van een stukje fun foam. Dat ken je vast nog wel als sieradenrubber...
Tot slot nog wat bloemetjes gestempeld met de stempelset Happy Birthday Gorgeous (art.nr. 143662, € 25,-, pag. 77) en klaar!
Deze set is ook als bundle te verkrijgen met 10% korting.

Wat heb jij allemaal op je wensenlijstje staan? 

Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White
Stempelset: Happy Birthday Gorgeous, Diagonal Stripe
Inkt: Basic Black, Lemon Lime Twist, Berry Burst, Peekaboo Peach
Overig: Happy Birthday Thinlits die

 


5 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van deze set! Prachtige kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I adore the dramatic contrast of the black stripes behind that beautifully sponged sentiment. Stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those diagonal stripes and the ombre Lemon Lime Twist die cut together create a bold and beautiful base to a stunning card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I absolutely love this!! So bold and fun!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS